2014. május 12., hétfő

Benina: Bíborhajú 3 - A boszorka városa

Történet: Méltó vagy rá? Kellan Black a Sellők átkának hála beléphet a boszorkák ősi városába, Moldomusba. Az ok, amiért vállalja a megalázó szerepet, hogy kivívja a Méltóságot, mellyel elnyerheti szerelme, az egyik Utolsó, Bíborhajú Boszorka, Claire White kezét. Világok sorsáról dönthetsz, és megváltoztathatod a jövőt. Claire Moldomusba menekül legnagyobb ellensége, az apja támadásai elől. Hamarosan rá kell döbbennie, hogy a csodálatosan tiszta városban minden más, mint aminek első látásra gondolta. Az új bonyodalmak régi ellensége karjába kergetik, és onnantól kezdve kőkemény döntéseket kénytelen meghozni. Belehaltam, kiürültem, állattá váltam nem bírtam érezni többé. Victoria Cat, akit Boszorkák védelmére teremtettek mindenét elveszíti, amikor egy Testőr életét előbbre helyezi egy Bíborhajúnál. A több mint négyezer éves szolgalelkű lény története életre kel a lapokon.

Vélemény: A legjobb könyv a trilógiában, kisebb szépség hibákkal!
Ebben a könyvben kellemesen csalódtam, mivel általában, ugye úgy van, hogy a befejező rész sikeredik a legrosszabbra egy trilógiában, mert az írók kifogynak az ötletekből és a történet vontatott lesz pont emiatt. Hát itt nem így történt. Az írónőnek bőven volt még ötlete, amit szépen le is írt. Rengeteg újdonságot fedezünk fel a Boszorka városában.
1.: Sellők.
2.: Bájosok
3.: Halálvető
4.: Catek krónikái
Nekem a legjobban igazából a könyv stílusa tetszett. Mindegyik fejezet más szereplőnek a szemszögében íródott és ez nagyon jó volt itt. Nekem ez a stílus a Boszorka démonában azért nem tetszett annyira, mert én a Wentworth szemszögét annyira nem bírtam. Ebben a könyvben a kedvenceim a Victoriás szemszögek és a Kellanes szemszögek voltak, persze Claire-rel sem volt semmi bajom, mégis az a szerelmi szál ami Vickey-vel volt jobban izgatott.
A könyv egyedüli gyengesége a vége lett. Eléggé befejezetlen lett, és egyáltalán nem ilyen véget vártam el, de majd valamikor elolvasom a Milan könyvét és akkor majd abban remélem lesz valami normáls befejezés.
Értékelés: Tudom ajánlani bármelyik 12+ -os lánynak, mint az előző két részét is.
Kiválló ajándék abban az esetben, hogyha az ünnepelt olvasta már az első két részt.
Xoxoxo
Lara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése